O CORIS asistenci

O CORIS asistenci

Že 20 let stojimo ob strani slovenskim popotnikom, ki se odpravljajo v tujino in odkrivajo nova obzorja, s tem da vam zagotavljamo zdravstveno oskrbo v nujnih medicinskih primerih. Naša tradicija je naša garancija.

Naša asistenca je temelj kvalitete naših storitev, ki jih v Sloveniji nudimo že dve desetletji. Operaterji našega klicnega centra imajo neposreden stik s ponudniki medicinskih storitev kot tudi s ponudniki letalskih storitev in drugimi, kar nam zagotavlja, da našim zavarovancem nudimo najhitrejši servis in najbolj kvalitetno storitev. O kvaliteti storitev lahko pričajo tudi naši številni zavarovanci, ki so jih preizkusili ob nastopu škodnih dogodkov.

Kaj storiti v primeru škodnega dogodka?

1. Ko gre za nižje stroške

Svetujemo, da račune plačate, jih shranite in ob vrnitvi uveljavljate povračilo stroškov. Pomembno je, da shranite vse originalne račune, izvide ter diagnoze, ki jih prejmete od zdravnika. Tako bo najhitreje.

2. Ko gre za višje stroške ali potrebujete asistenco

Čimprej pokličite naš asistenčni center na +386 1 519 20 20. Povejte, kje ste, kakšne težave imate ter kakšno pomoč potrebujete. Naši operaterji bodo vzpostavili stik s CORIS predstavništvom v državi, kjer se nahajate ali se neposredno povezali s ponudnikom potrebnih storitev in organizirali kakršno koli pomoč potrebujete. Če bi v tem času vseeno potrebovali kakšno manjšo pomoč, zopet svetujemo, da stroške poravnate in kasneje uveljavljate.

3. Ko pride do zapletov s prtljago ali letom

Najkasneje v roku 24 ur obvestite lokalne oblasti (policijsko postajo, letalskega/linijskega prevoznika, …) in pridobite uradno potrdilo/zapisnik o dogodku – sama odškodnina se rešuje po povratku v domovino in ob predložitvi originalnih računov.

4. Ko potrebujete pravno pomoč

Pomembno je, da na lastno pest ne priznate/podpišete nobene odgovornosti. Ta se rešuje/ugotavlja naknadno po pridobitvi celotne dokumentacije vezane na posamezen dogodek.

5. Stroški telefonskih klicev

Vse stroške telefonskih klicev na številko +386 1 519 20 20 vam (na podlagi izpiska vašega operaterja) povrnemo, zato lahko kličete tudi iz mobilnega telefona. Naredite lahko tudi »collect call«, klic na naše stroške.

Povračilo stroškov iz tujine

Za povračilo stroškov, ki ste jih sami poravnali v tujini, uporabite obrazca:

Obrazca natisnite, izpolnite ter skupaj z originalnimi računi in izvidi pošljete na naš naslov:
Assistance CORIS d.o.o.
Ulica bratov Babnik 10
1000 Ljubljana.

Povračilo stroškov lahko uredite tudi osebno na našem naslovu vsak delovni dan med 7.00 in 17.00 uro. V tem primeru obrazca lahko izpolnite tudi pri nas. Ne pozabite na originalne račune ali potrdila, ki ste jih plačali/prejeli v tujini.


Povračilo stroškov z naslova zavarovanja rizika odpovedi

Odpoved potovanja mora zavarovanec sporočiti v 48 urah po nastanku škodnega dogodka po e-pošti na naslov odpoved@april.si. V primeru zamude zavarovalnica ni dolžna izplačati zavarovalnine.

Po prejemu celotne dokumentacije in odobritvi kritja nastalih stroškov iz naslova zavarovanja rizika odpovedi potovanja, se zavarovancu povrne znesek, ki ga v primeru odpovedi ne prizna letalska družba, hotel idr.

Obrazec za povračilo stroškov je na voljo tukaj.
Copyright April © 2017 | Tehnična izvedba TriTim spletne in mobilne rešitve